יום שני, 24 ביוני 2013

בנגקוק אייר איסט ליין תיירות

בנגקוק אייר – טיסות פנימיות בתאילנד


חברת התעופה בנגקוק אייר מציעה למטיילים הרבים והמגוונים המגיעים אליה, טיסות פנים נוחות ובמחירים אטרקטיביים.  תאילנד היא כיום אחד היעדים המרתקים ביותר, המושך תיירים שונים ומגוונים שפעמים רבות, רוצים להספיק לטייל גם בצפון וגם בדרום, לשם כך בדיוק קיימת חברת בנגקוק אייר.
אחד הדברים המומלצים לבדיקה, כשרוכשים כרטיס טיסה לתאילנד הוא שילוב של טיסות פנים עם חברת בנגקוק אייר בחבילה אחת. כך תוכלו להוזיל משמעותית את הטיול שלכם וגם לחסוך זמן יקר.

טיסות עם בנגקוק אייר מבטיחות לכם טיסה נעימה עם שירות אדיב ואיכותי. כשמזמינים כרטיס טיסה מראש, של בנגקוק אייר, ניתן למצוא מחירים אטרקטיביים ביותר, לכן חשוב שתתכננו את הטיול בטרם אתם רוכשים כרטיסי טיסה עם בנגקוק אייר בפרט ולכל החבילה בכלל.

יעדי הנחיתה וההמראה של חברת בנגקוק אייר הם די מגוונים, החל מבנגקוק עיר הבירה, בה ניתן להנות ממרכזי קניות, מקדשים ועוד', ועד לטיסה עם בנגקוק אייר לאיזור הצפון לחבל צ'אנג מאי העשיר בטרקים, טיולי ג'יפים ופעילות אקסטרים בנופים עוצרי נשימה. אפשרות נוספת לטיסה עם בנגקוק אייר, היא לנחות בקוסמוי - האי הגדול ביותר בתאילנד, משם להמשיך לאי קופנגן ששמו בוודאי הגיע לאוזנכם ולאיים נוספים ומפורסמים כגון "קופיפי". יש הבוחרים בטיסה עם בנגקוק אייר, לחצי האי "פוקט", שכן איזור זה ידוע ומוכר בשל חופי הים המדהימים, מרכזי התיירות המגוונים הנותנים מענה הולם לכל אחד ואחת.





איסט ליין תיירות טיסות פנים בתאילנד במחירים הזולים בישראל
035350095

להזמנה יעוץ ו/או ובירור מחירים לחץ כאן איסט ליין תיירות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה